sobota, 13 czerwca 2015

Konkurs na początek.





Witajcie. By wkupić się w Wasze serca, postanowiłam na przywitanie i moją początkową drogę z blogowaniem, zorganizować konkurs. ;) 
Do wygrania piękna narzuta z powyższego zdjęcia o wymiarach 200x220cm.
Warunki konkursowe:
- Trzeba stać się obserwatorem bloga
- Trzeba wyrazić chęć udziału pod tym postem, podając swoje dane ( imię i nazwisko)
- Świetnie się bawić.

To mój pierwszy konkurs( ale nie ostatni) i miło mi będzie jeśli zaprosicie do zabawy znajomych.
Wpadajcie tu do mnie.
Będzie to blog o kosmetykach, wystroju wnętrz, dekoracjach, modzie.
Taki mały misz- masz ;)

19 komentarzy:

  1. Oczywiście, że biorę udział moja droga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/13/2015

    Biorę udział! Basia - basiawawa1982@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/13/2015

    Biorę udział Sylwia Surowska (obserwuję jako Mozaika mozaika)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział Anna Antoniewicz obserwuje jako Anna hordecka :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział Anna Antoniewicz obserwuje jako Anna hordecka :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział Kamila Wach, obserwuję jako przystanek_Mama 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział Kamila Wach, obserwuję jako przystanek_Mama 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. biore udział marta21612@wp.pl obserwuje jako marta g. konto na fb jako Marta Marcin Głowaccy

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział, obserwuję jako Donata Andrzejewska

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, narzuta w barwach idealnych do mojej nowej sypialni :) Biorę udział!

    Aleksandra Filipowska, obserwuję jako agf

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie biorę udział, obserwuję jak M Kal. - Marta Kalamon

    OdpowiedzUsuń
  12. Z PRZYJEMNOŚCIĄ BIORĘ UDZIAŁ, Justyna Klimek. Bloga obserwuję jako Justyna Klimek

    OdpowiedzUsuń
  13. Narzuta piękna :-) Biorę udział i obserwuję bloga jako maadlen18 - Marlena Pietkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :) - Aneta Tuchaj

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6/16/2015

    Basia Król - biorę udział - basiakrol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm... Kiedy można się spodziewać wyników?

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie znajde wyniki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)