piątek, 9 października 2015

5 top aut mojego męża.





Wasi mężowie też mają taką listę z autami, na widok których pojawia im się ten błysk w oku jak przy pierwszych randkach? Znacie to uczucie? Znacie to spojrzenie? Ja widzę je dość często i choć typy aut mężowi mojemu zmieniają się co chwilę to dobrze wiem jakie na tą chwilę go interesują. Poniższą listę prezentuję Wam w kolorach jakie mi się podobają - bo oczywiście ja jako kobieta wybieram zawsze szatę graficzną ;D

1.
 

 
2.
 
 
3.
 


4.
 


5.
 



A jeśli jesteśmy przy temacie aut, to ich skup, recykling pojazdów i sprzedaż części. macie pod adresem: http://www.mamauto.pl/  . Demontują oni pojazdy oraz sprzedają oryginalne części samochodowe. Na rynku działają od 2007 roku więc są stosunkowo młodą firmą ;).

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ;)