środa, 7 października 2015

Nadrabiam.



Moja nieobecność spowodowana chorobą moją i Młodego sprawiła, że mam braki w postach, a wiele z nich chciałabym by ujrzały światło dziennie, stąd też pojawiające się posty codziennie, a nawet dwa razy dziennie ;) Cieszę się, że Wam się to podoba i że jesteście ze mną.
Mąż mój jest inżynierem i dostał wymóg doszkolenia się w tej dziedzinie. Korzysta z usług http://www.e-opex.pl/ . Ich oferta skierowana jest zarówno do grup zarządzających, jak i do inżynierów, specjalistów, liderów oraz pracowników linii produkcyjnych. Mają za cel doskonałość operacyjną pomagają budować wiedzę w organizacjach klientów. Przeglądam więc często te jego materiały i powiem Wam, że sama się czuję doedukowana. Piotrek się śmieje, że teraz mogę zastąpić go w pracy ;)  Dzięki temu, że edukuję się z nim mogę go przepytać, pomóc, wyrazić swoje zdanie. ;)
Pomagacie swoim partnerom ? Wspieracie ich?

4 komentarze:

  1. Anonimowy10/07/2015

    ja też staram się pomagać mężowi w pracy. czasem piszę za niego raporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super mieć taką żonę! wiadać, że ma w Tobie duże wspracie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż też jest inż. i dość często się razem "uczymy" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)