wtorek, 8 marca 2016

5 produktów, które dodadzą ci energii








1. Suszone owoce- 2-3 suszone morele czy garść rodzynek to wielka porcja witamin, soli mineralnych i cukru, który szybko przeniknie do krwi, niwelując znużenie i osłabienie.


2. Owsiane ciasteczka - zawierają węglowodany złożone, które dostarczą cienergiina kilka godzin.




3. Czekolada - to połączenie cukru i magnezu doda ci werwy oraz poprawi nastrój.

4. Mięso - jedzone regularnie, jest świetnym źródłem dobrze przyswajalnego żelaza. Jego - częsty w ciąży - niedobór powoduje spadek energii i osłabienie.


5.Woda- nawet 1 szklanka wody co godzinę, lekko podniesie twoje ciśnieniei sprawi, że poczujesz się lepiej.

4 komentarze:

  1. woda jest bardzo wazna. Regularne picie odpowiedniej ilości wody pozwala unikać np zaparć. Ja swego czasu piłam bardzo malo wody. I przy zaparciach musiałam stosować dicopeg junior bo nic innego nie pomagało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/09/2016

    super post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baśka3/09/2016

    też polecam dicopeg. działa u nas cudownie. Bardzo pomógł mojemu bratu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)