czwartek, 10 września 2015

Inspiracje kuchenne.


Kiedy byłam jeszcze na studiach i moje mieszkanie ograniczało się do 30metrów- skromnej kawalerki, szukałam mebli funkcjonalnych, ładnych i zgrabnych. Żałuję, że nie było wtedy takie wyboru, jak teraz i takich cen jak teraz są. Za 700-1000zł można urządzić piękne i stylowo kuchnie, a jak wiemy studenci bogaci nie są i takie rozwiązanie za niską cenę kusi ogromnie! Ja jestem zachwycona! Zobaczcie sami!

 Źródło: http://meblohand.eu/




Podobają Wam się takie mebelki? Takie rozwiązanie? Takie cuda?

7 komentarzy:

  1. Anonimowy9/10/2015

    o tak! jak miałam 26 metrów to ciężko było mi dopasować meble ;D te mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda! Ja nawet na 50 metrach takiej ładnej kuchni nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/11/2015

    genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się przedostatnia wersja z brązem :) Taka ciepła, ale praktyczna się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)