wtorek, 6 października 2015

Polisy, lokaty i inne inwestycje.





Zastanawialiście się kiedyś nad polisami, lokatami i innymi możliwościami jakie dają Wam dziś firmy? Ja przez tą moją chorobę, miałam dużo czas na myślenie, czytanie i pogłębianie mojej wiedzy. Na stronie: http://www.polisolokaty.com/ znalazłam mnóstwo informacji dotyczących nurtujących mnie tematów.

Oni sami o lokatach piszą tak:
"

OBARCZONE WYSOKIM RYZYKIEM POLISOLOKATY

Polisolokaty to jak nazwa wskazuje połączenie polisy ubezpieczeniowej z lokatą bankową. Dzięki tej fuzji możliwe jest ominięcie podatku od zysków kapitałowych, czyli 19-procentowego podatku belki. Uważane za lepsze wyjście od tradycyjnych, niskooprocentowanych lokat bankowych – właśnie ze względu na brak wspomnianego wyżej podatku – wydają się atrakcyjną formą lokaty. Tyle teorii – rzeczywistość niestety jest zupełnie inna. Polisolokaty to długofalowe inwestycje obarczone sporym ryzykiem, na które umowy w sporej ilości przypadków podpisywane były z nieświadomymi klientami, coraz częściej są tematem spraw sądowych.
Towarzystwa ubezpieczeniowe proponując swoim klientom polisolokaty zazwyczaj przedstawiało wizję wysokich zysków, nie wspominając o niemałym ryzyku inwestycji oraz opłatach takich jak opłaty likwidacyjne czy koszty zarządzania. W ten sposób klienci wyobrażając sobie ogromne zyski bez obaw podpisywali umowy i – przynajmniej na początku – chętnie opłacali wymagane składki. Problem pojawił się dopiero w momencie, gdy niezadowoleni klienci postanowili wycofać się z umowy. Wówczas usłyszeli o opłatach likwidacyjnych, które w większości przypadków stanowiły 100 proc. zainwestowanych pieniędzy – oznacza to tyle, że w przypadku rezygnacji towarzystwo ubezpieczeniowe przejmuje całość oszczędności.
Nie godząc się na taką sytuację proponujemy Państwu rozwiązanie powyższych problemów – bazując na wiedzy i doświadczeniu nasi specjaliści odzyskają Państwa utracone pieniądze wchłonięte przez towarzystwo ubezpieczeń na poczet opłaty likwidacyjnej lub pomogą w bezkosztowym rozwiązaniu umowy. Zapraszamy!"
 
 
 
Ja przyznaję, że musiałam wszystko przekonsultować z mężem by móc podjąć decyzję. Przeglądaliśmy również inne oferty jakie daje nam ta firma,  Mieliśmy ostatnio problem z rozwiązaniem umowy na życie, a tutaj też rozwiązywane są tego typu problemy :
"Ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym są niezwykle popularnym produktem, które firmy ubezpieczeniowe proponują całym rzeszom klientów. Wymieniając same zalety tej formy ubezpieczeniowej, podpisują umowy z mnóstwem osób. Ci, po pewnym czasie zaczynają zauważać, że zainwestowane środki niestety nie przynoszą oczekiwanych korzyści rozważając rezygnację z dalszego płacenia składek. W sporej większości przypadków, banki zabezpieczyły się przed taką sytuacją, narzucając na swoich klientów opłaty likwidacyjne konieczne do zapłacenia w momencie rezygnacji z umowy, co często oznacza utratę sporej części lub całości zebranych środków."
 
 
 
Ja Pomogłam Wam, to teraz mam prośbę. Polećcie mi proszę dobry bank, w którym nie ma zbędnych i sztucznych opłat, gdzie są fajne lokaty itp.? Szukam czegoś nowego, bo ten bank w którym jestem, nalicza mi kasę za każdy mój ruch.

2 komentarze:

  1. Anonimowy10/07/2015

    a wiesz, że o podobnych tematach ost. rozmawiałam z mamą?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)