poniedziałek, 12 października 2015

Zakładamy firmę.





Zakładamy firmę. Dużo tego, dużo organizacji. Pomysł był od kilku lat aż w końcu przyszła pora na ich realizację. Jestem pełna nadziei, podekscytowana, szczęśliwa. Coś własnego, coś wymarzonego.  Pojawił się jedynie problem, jak to wszystko księgować. Na stronie http://finka.pl/ znalazłam program, który ułatwi mi życie.

"Program księga podatkowa Finka-KPR jest intuicyjnym programem do prowadzenia uproszczonej księgowości wraz z ewidencją VAT. Finka-KPR jest bardzo polurany w naszej ofercie, korzysta z niego wiele firm na terenie kraju.
Cechy szczególne:
  Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
  Fakturowanie w PLN i w dewizach (wg pakietu)
  Dodatkowa klasyfikacja przychodów i kosztów (wg pakietu)
  Współpraca z Finka: PŁACE, FAKTURA, MAGAZYN, STW
  Przekazywanie danych do systemu e-Deklaracje"


Wiecie cieszy mnie chyba najbardziej to, że się odważyłam zrobić ten krok do przodu. Że realizuję marzenia, plany, pasję. Cieszę się, że się realizuję! Czuję się spełnioną kobietą!
 

2 komentarze:

  1. Życzę żeby wszystko się udało a potem dużo sukcesów :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)