piątek, 13 listopada 2015

Nasi rodzice, nasi dziadkowie...

 

Chodzi taki żart po świecie, że jak rodzić oddaje swoje dziecko do żłobka, to dziecko odda rodzica na starość do domu opieki.  Mi się szczerze mówiąc z tego śmiać nie chce, bo to zapewne nie jest łatwa decyzja.  Zarówno matka, musząca wrócić do pracy i rozstająca się z malutkim dzieckiem przeżywa to ogromnie, co dziecko muszące oddać swego rodzica, dziadków do domu opieki. Daleka jestem od oceniania decyzji poszczególnych osób. Jednak w mojej rodzinie nie jedna osoba była już w domu opieki. Dalsza, bo dalsza rodzina ale jednak. Zawsze było to spowodowane, brakiem zapewniania specjalistycznej i godnej opieki dla osób starszych. Takie rozwiązanie było najlepsze dla każdej ze stron. Na http://www.domyopiekiolimp.pl/ znalazłam wiele ciekawych ofert, gdy tak przeglądałam z ciekawości ten "wątek" w internecie. Dobrze, że osoby starsze mają możliwość korzystania z godnych usług i mają szansę mieć dobre warunki, kiedy z różnych przyczyn najbliżsi nie są w stanie sprostać tym wymaganiom.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ;)