czwartek, 12 listopada 2015

Moja nowa firma!



Powoli moje nowe lokum nabiera kształtów. W weekend poskręcaliśmy meble, wstawiliśmy nowe okna, drzwi. Jutro jadę do Ikea kupić segregatory, dekoracje, krzesło, biurko, lampy. Moja przestrzeń, moje miejsce nabierze kolorów, wyglądu, stylu. Doczekać się nie mogę! Na dniach chcę też zamówić zadaszenie nad drzwi na https://www.metal-gum.com/ bo do mojej firmy jest domofon, a drzwi są pod gołym niebem, więc by na klientów nie padał deszcz, śnieg i inne cuda, chcę kupić zadaszenie, które ich ochroni przed nieprzyjemnościami ze strony pogody ;)
Muszę też wymienić moją garderobę na coś bardziej wyjściowego, eleganckiego, bo 4 lata spędzone w domu, zrobiły swoje i teraz poza luźnymi dresami, i  koszulkami  z eleganckich ubrań mam garstkę wystarczającą zaledwie na dwa dni ;)
Myślę, że po Ikei jutro, wyciągnę męża i do Centrum Handlowego ;)
O tak!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ;)