wtorek, 17 listopada 2015

Uzależnienie







Jakiś czas temu, bliska mi osoba, zmagała się z depresją. Starałam się pomagać, wspierać, rozmawiać, jednak w 100% pomógł jej jedynie specjalista. Jak widać, nawet przyjaciele, rodzina, najbliżsi, nie są w stanie czasem pomóc drugiemu człowiekowi. Obserwuje świat, obserwuje ludzi i widzę wiele twarzy, które potrzebują pomocy. Alkoholicy ledwo stojący na własnych nogach pod osiedlowym sklepem, narkomani, którzy w centrum mojego miasta są notorycznie zgarniani przez policję, ludzie z problemami, nie radzący sobie sami z sobą. Każdy z nich potrzebuje pomocy. Znalazłam ośrodek http://www.mandalawroc.pl/ który oferuje pomoc dla alkoholików, dla młodzieży, dla narkomanów, ludzi z depresją, uzależnionych od seksu, hazardu, czy chorych na bulimię i anoreksję. Cieszy mnie to, że jest coraz więcej takich miejsc pomocy. Miejsc gdzie człowiek ma szanse zmienić swoje życie, ma szasnę by wstać na nogi i iść do przodu.

4 komentarze:

  1. Anonimowy11/17/2015

    otóż to! Ja po porodzie dostałam takiej depresji. że nikt.. nawet mąż, mama, bliscy nie pomogli. Pomógł specjalista

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11/17/2015

    dobrze że są takie miejsca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze, bo coraz więcej ludzi potrzebuje pomocy ;(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)