wtorek, 17 listopada 2015

Ludzie listy piszą..




To ciekawe, o ilu rzeczach zapominam urządzając swoją firmę. Najpierw był lokal. Potem remont, ściany, podłogi, sufit. Później panele, pomalowanie ścian, meble, dekoracje. Teraz jak czytaliście ost. wybór kostki na parking, zadaszenia nad drzwi ale zapomniałam o .... SKRZYNCE NA LISTY! Niby nic, a jednak. Bo co? Będzie mi listonosz je pod drzwiami zostawiał? No nie bardzo mi się to podoba ;) Więc na  http://erabox.pl/ znalazłam w ich ofercie właśnie skrzynki na listy.  Zwykłą prostą i pasującą do całości zewnętrznej biura.


"Skrzynki na listy z założenia powinny być konstrukcjami solidnymi – nie tylko muszą latami opierać się czynnikom zewnętrznym, ale również gwarantować bezpieczeństwo wrzucanym do ich wnętrza przesyłkom. Solidne i niezawodne, służą listonoszom od stuleci.
Era-Box, doświadczony producent wyrobów z blachy, posiada w swojej ofercie również skrzynki na listy. Każda z wykonanych przez nas skrzynek to produkt spełniający wszelkie normy – ergonomiczny i starannie wykończony. Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest bezpieczeństwo Państwa korespondencji, dlatego zabezpieczamy nasze skrzynki przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Nie każdy producent jest tak skrupulatny."
 
 
 
Ciekawa jestem o czym jeszcze zapomniałam i co wyjdzie w praniu do zrobienia ;D

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ;)