wtorek, 15 grudnia 2015

A gdyby tak ...

                                                                
                                                   Źródło: http://fototapetynawymiar.com/fototapeta-jezioro-169/


A gdyby tak, jak na tej cudnej fototapecie, ruszyć w świat? Zabrać męża, dzieci i wyjechać by odpocząć? Nabrać sił?  Odprężają mnie takie widoki. Sama nawet mam ochotę strzelić sobie taką fototapetę, by relaksować się od samego patrzenia na nią. To Ważne, by pokój był urządzony tak, aby mieszkało się nam w nim komfortowo i przytulnie.
Wracając do tematu urlopu. Nie powiem marzy mi się tak odetchnąć. Wiecie, niby firma, niby nowe możliwości ale zużyła ona duże pokłady mojej energii, energii męża. Organizacja cała, zabrała mi sporą ilość czasu z dziećmi. Brakuje mi tych dni, tych godzin które minęły bezpowrotnie. Żal mi tego, że te kilka ost miesięcy mam wyjęte z życia i wiele mnie ominęło. Wiem, że wyjazdem tego nie nadrobię, ale chciałabym choć chwilę pobyć z nimi sam na sam  ;)
Marzy mi się!

2 komentarze:

  1. Anonimowy12/15/2015

    oo tak <3 marzyłam o tym i u mnie widzisz NIC się nie spełniło ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)