wtorek, 15 grudnia 2015

By żyło się lepiej!

                                                              Źródło: http://www.cels.pl/

Długo zastanawiałam się nad tym, jakie rolety do firmy wybrać. Czy będą to rolety wewnętrzne, czy zewnętrzne. Wygrały jednak te zewnętrzne.
"Rolety zewnętrzne nadstawne to świetne rozwiązanie dla  ceniących sobie estetykę i nowoczesny wygląd. Ten system rolet stosuje się zarówno w nowo powstałych budynkach jak i w starszych np. podczas wymiany okien, wyróżnia go również atrakcyjna cena."
Podoba mi się to, że takie rolety mają zintegrowane moskitiery - dzięki czemu, żadnych muszek, os, komarów w biurze mieć nie będę.
Przyznam się Wam, że nie sądziłam iż firma to taka studnia bez dna. Jeszcze nie zaczęłam na siebie zarabiać, a już tyle wydatków ciągle dochodzących, że głowa mała. Ciągle coś mi się przypomina i wydaje się być niezbędne. Ciekawe czy to już ostatnie wydatki jakie mnie czekają, czy jeszcze coś wyjdzie w przysłowiowym praniu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;)