piątek, 20 maja 2016

Krzesła marzeń do naszego domu.



Kiedy zakładałam biuro, dobrze wiecie jak ważne dla mnie był wystrój i nowoczesny akcent.  Dotychczas nie znalazłam firmy która oferowała piękne krzesła biurowe dlatego miałam zwykłe fotele ze sklepu. Kilka dni temu natknęłam się jednak na firmę Centrum Krzeseł, która urzekła mnie nie banalnym stylem, elegancją i nowoczesnością. Przepadłam u nich totalnie i już wybieram nowe krzesła do biura i do pokoju dzieci.

Zarówno sklep jaki i firma powstały w 2005 roku.
Oferta sklepu www.centrumkrzesel.pl to ponad 600 produktów, uznanych polskich producentów takich jak Profim, Grospol, Nowy Styl, Svenbox. Wiele z nich dostępna jest w dostawie 24h co wyróżnia firmę na tle sklepów konkurencyjnych.
Do znanych Klientów firmy należą kluczowe polskie uczelnie, ministerstwa, duże przedsiębiorstwa jak PKN Orlen, TVN, EuroNet i wiele innych.
To co wyróżnia sklep www.centrumkrzesel.pl to przede wszystkim duże magazyny, które pozwalają realizować od ręki większość zamówień, indywidualne autorskie zdjęcia i filmy o produktach (
http://www.youtube.com/user/CentrumKrzeselpl ) , profesjonalny zespół doradców, największa w Warszawie ekspozycja krzeseł – 400m2, ponad standardowe uprawnienia Klientów do zwrotów czy testów produktów, konkurencyjne ceny.

Ceny jakie znajdziecie na ich stronie są szalenie atrakcyjne, a super oryginalny wygląd krzeseł sprawia, że człowiekowi ciężko się zdecydować na jeden konkretny model. Poniżej przedstawię Wam moje ulubione typy:






Jeśli jesteście zainteresowani produktami tej firmy odsyłam Was do ich STRONY, na ich FACEBOOKA czy TWITTERZE.



3 komentarze:

  1. Anonimowy5/20/2016

    super te krzesła!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko...rozmarzyłam się...jakby się człowiekowi od razu lepiej przy laptopie siedziało na takim krześle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnie jest szczególnie urocze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)