środa, 11 listopada 2015

Zadbana mama!



Bo mama musi być zadbana! Przychodzi tak czas w życiu każdej matki, kiedy mamy dość tych dresów, lużnych koszulek, braku makijażu, bałaganu we włosach. Zaczynamy pragnąć zmian. Kupujemy karnet na siłownie, mascarę do rzęs i z każdym dniem dążymy do lepszego wyglądu.
Ja do siłowni mam daleko, więc ćwiczę sobie w domu- to Chodakowska to inne cuda. Na http://importmania.pl/ zamówiłam sobie dwa sprzęty : minikombajn kosmetyczny 2w1 oraz  stepper by zrzucić zbędne kilogramy. Powiem Wam, że czasem tak niewiele trzeba by człowiek poczuł się lepiej. Trochę ćwiczeń, nawet w domu działa cuda. Trochę zabiegów, samozaparcia i idziemy do przodu z podniesioną głową. Do tego zdrowe jedzenie które oczyszcza nasz organizm i będziemy piękne , młode i długo żyjące! A co!

A Wy jak o sobie dbacie mamuśki i nie-mmuśki? ;D

6 komentarzy:

  1. Przed ciążą żyłam bardzo aktywnie : rolki, rower, bieganie. Teraz niestety nie mam czasu i brakuje mi tej aktywności.
    Zawsze dałam o dobry wygląd. Umyte, zafarbowane włosy, makijaż to podstawa.
    Nie wyszłabym bez tych czynności z domu !

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się! trzeba o siebie dbać - obowiązkowo;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, mama musi być zadbana. Chociaż ostatnio jak widzę pogode za oknem to trudniej mi się zmotywować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)